Moje pracovna

Pracovat z domu … Co může být lepší? Pracujete z pohodlí domova, sami si určujete pracovní dobu, pracovní tempo, nikde žádný šéf, jen jak se říká: „Sám sobě pán.“ Tuto možnost využívá stále více a více lidí. Při zařizování „domácí kanceláře“ máte na výběr obvykle ze dvou možností. Buď si zařídíte pracovní kout v některé z Vašich pokojů, nebo své pracovně věnujete celou místnost.

 

Pracovní kout malý, ale účelný

Pokud bydlíte v malém domě, nebo v klasickém bytě, obvykle nemáte možnost věnovat pracovně celou místnost. Ale to je v pořádku. Protože i účelně zařízený pracovní kout dokáže splnit svůj úkol. Pokud nepotřebujete doma skladovat množství pracovních dokumentů, tato možnost je pro Vás jako stvořená. Malý pracovní kout si můžete zřídit v kterékoli místnosti. Nejčastěji to je obývací pokoj nebo ložnice. Zde si však třeba uvědomit, že nebydlíte doma sami a tak berte ohled i na Vašich spolubydlících, či rodinu. Zvolte si vhodný pracovní čas, abyste své blízké nevyrušovali.

Vlastní domácí kancelář

Pokud Vám to Vaše bydlení dovoluje, můžete pracovně věnovat i celou místnost. Vždyť proč ne? Pohodlí, klid a příjemné prostředí je to, co na kvalitní práci budete potřebovat. A uzavřená místnost, Vaše pracovna, Vám takové prostředí poskytne. Pokud pracujete doma „ve velkém“ a navštěvují Vás i Vaši zákazníci, zda klienti, je velmi vhodné, pokud je pracovna přístupná z hlavní chodby. Takto Vám „cizí“ lidé nebudou chodit po celém domě, zkrátka Vám nebudou zasahovat do soukromí. Snažte se oddělit práci od soukromí, bude to jednodušší pro Vás i pro Vaše blízké, se kterými se o bydlení dělíte.